Σάββατο 11 Μαρτίου 2017

Για τους δύσπιστους του Ελληνικού Ζεόλιθου

Για τους δύσπιστους του Ελληνικού Ζεόλιθου
Του Ν. Λυγερού

Τώρα που ο Ελληνικός Ζεόλιθος είναι πλέον μια πραγματικότητα η ανταπόκριση των δύσπιστων αποτελεί ένα προβληματισμό για τους ειδικούς. Διότι τόσα χρόνια είχαμε άτομα που δεν πίστευαν ότι μια μέρα η Ελλάδα θα αποκτούσε την δυνατότητα να εκμεταλλευτεί τα κοιτάσματα που διαθέτει στο Βόρειο Έβρο. Υπήρξε μια τεράστια προπαγάνδα για την ανικανότητα του ελληνικού συστήματος όσον αφορά στην έκδοση αδειών τέτοιου τύπου επειδή αυτό το πέτρωμα δεν ήταν γνωστό από τους μη ειδικούς.
Κι όμως τώρα βλέπουμε ότι αυτό το εργαλείο της έξυπνης γεωπονίας είναι πλέον ελληνικό. Έτσι οι πιο δύσπιστοι που προσπαθούσαν με κάθε τρόπο να σταματήσουν τη διαδικασία τόσο σε επίπεδο έρευνας όσο και σε επίπεδο εκμετάλλευσης έχασαν αυτή την επιστημονική μάχη. Δεν ήθελαν να διαβάσουν ότι το περιοδικό Science εξηγούσε ήδη από το 2011 ότι ο ζεόλιθος ανήκει στις δέκα πρώτες καινοτομίες του κόσμου. Γι’ αυτό το λόγο τους βλέπουμε τώρα να τα μασούν για να δικαιολογηθούν με άκομψο τρόπο για όσα έκαναν για να καθυστερήσουν την ανάδειξη του Ελληνικού ζεόλιθου. Κι επειδή τώρα δεν υπάρχει πια καμία δικαιολογία, κάνουν ό,τι μπορούν για να καλύψουν τα νώτα τους. Διότι ο ελληνικός ζεόλιθος θέλουν δεν θέλουν θα αλλάξει πολλά δεδομένα κι όχι μόνο στις καλλιέργειες αλλά σε πολλούς τομείς στους οποίους μπορεί να προσφέρει μεγάλη προστιθέμενη αξία λόγω της δομής του και της εμβέλειάς του. Η Ελλάδα ζει με τον ζεόλιθο ιστορικές στιγμές που θα αφήσουν πίσω όλους όσους δεν υποστήριξαν αυτή την αλλαγή φάσης.

                                                          Έξυπνη παιδεία και σεξουαλικότητα
                                                                            Του Ν. Λυγερού

Όσο παράδοξο κι αν φαίνεται στον εικοστό πρώτο αιώνα, υπάρχουν ακόμα πολλές χώρες όπου η έννοια της σεξουαλικότητας όχι μόνο δεν είναι γνωστή, αλλά επί της ουσίας λόγω απουσίας υποβάθρου, δεν υπάρχει. Έτσι η έξυπνη παιδεία έρχεται όχι μόνο να συμπληρώσει ελλειμματικές γνώσεις, αλλά και να γεμίσει το κενό. Με αυτήν την έννοια μαθαίνει από στοιχεία νευροεπιστημών και διδάσκει μέσω ανατομίας τα θεμελιακά στοιχεία της ανθρώπινης ανατομίας και τα χαρακτηριστικά των φύλων έτσι ώστε να υπάρχουν σημεία αναφοράς για την κατανόηση των σεξουαλικών σχέσεων μέσα στο πλαίσιο των ανθρωπίνων σχέσεων. Επιπλέον επειδή η έξυπνη παιδεία εξετάζει και τη συμπεριφορά των ανθρώπων όταν βρίσκονται σε μια διαδικασία αναγνώρισης του άλλου, εκμάθησης την πορεία της εξέλιξης που λειτουργεί με βάση τις στρατηγικές συμπεριφορές που διαφοροποιούνται σε σχέση με τις κανονικές. Επίσης το βλέμμα του άλλου πάνω στον άλλον είναι σημαντικό και ειδικά όταν δεν έχει βασικές γνώσεις του τομέα λόγω απομονωμένης ή ακόμα και δογματικής εκπαίδευσης. Η έξυπνη παιδεία αναδεικνύει στοιχεία του σώματος δίχως να ασχολείται με τις τεχνητές ντροπές που προέρχονται από κοινωνικές συνήθειες που δεν γνωρίζουν τη λειτουργία του νευρωνικού συστήματος σε σχέση με τις πράξεις. Έτσι το πεδίο δράσης της σεξουαλικότητας δεν ενσωματώνεται μόνο μέσα σ' ένα ψυχολογικό παράγοντα αλλά σε μια ανθρώπινη πολλαπλότητα, πολλαπλών παραμέτρων που χαρακτηρίζει ανθρώπινες επιλογές. Η σεξουαλικότητα δεν είναι πλέον ένα ταμπού, αλλά ένα εργαλείο γνώσης τόσο για τους νέους όσο και για αυτούς που συνεχίζουν τον ανθρώπινο ρόλο τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου