Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

Ίμια: Γ. Καραθανάσης: Είμαι περήφανος για τον πατέρα μου (Βίντεο)

Συγκινεί ο γιός του ήρωα Χριστόδουλου Καραθανάση του μοιραίου ελικοπτέρου στα Ίμια. Ήταν μόλις 15 μηνών όταν ο πατέρας του έφευγε για την τελευταία του αποστολή.

Στο δελτίο ειδήσεων του Alpha μίλησε ο γιός του Ήρωα Αντιναυάρχου Χριστόδουλου Καραθανάση ΠΝ για τον πατέρα του που έχασε στα Ίμια όταν ήταν μόλις 15 μηνών.

«Ο πατέρας μου γνώριζε οτι πάει σε αποστολή αυτοκτονίας» σημειώνει ο 22χρονος σήμερα νεαρός που μιλάει με συγκίνηση για τον ήρωα που πέταξε την νύχτα των Ιμίων προς την αθανασία, ο Γ. Καραθανάσης τονίζει πως ο πατέρας του είχε αφήσει πίσω του ολα τα προσωπικά του αντικείμενα. Το ρολόι, την βέρα του, τα πάντα.


«Είχε πει αυτά να τα πάτε στην σύζυγο μου» τονίζει.

«Είμαι περήφανος» για τον πατέρα μου αναφερει σε δήλωση του και εύχεται όλοι να μπορούσαν να μοιάξουν στον πατέρα του.

Διαβάζει τις εφημερίδες που περιγράφουν τις δραματικές στιγμές μετά την πτώση του ελικοπτέρου που ξεκίνησε απο την φρεγάτα ΝΑΥΑΡΙΝΟ.

Η στολή του πατέρα μου ήταν ματωμένη και με τρύπες, λέει, ο γιος του Χριστόδουλου Καραθανάση που στα πλάνα φαίνεται να κρατάει την σημαία που τύλιγε το φέρετρο του πριν το τελευταίο αντίο απο την πατριδα στον Ήρωα της. Την είδηση του χαμού του την έμαθαν απο την τηλεόραση.

Ευχή του νεαρού που δεν κρύβει την πικρία του για την συζήτηση περι του αν υπάρχουν θα λάσσια σύνορα η επόμενη κυβέρνηση να αποδώσει τις δέουσες τιμές στους Ήρωες

Δείτε το βίντεο με το ρεπορτάζ στον Alpha και την μαρτυρία του γιού του Χριστόδουλου Καραθανάση για τον πατερα του.

ΠΗΓΗ armynow

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου